1. ZAKRES ŚWIADCZONEJ USŁUGI
Wydanie zaświadczenia
2. WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
1. Wniosek o wydanie zaświadczenia
2. Dowód wpłaty należnej opłaty skarbowej.
"Załączniki do karty usługi:"
3. OPŁATY
Opłata 17,00 zł za wydanie zaświadczenia.
(płatna na konto Gminy Miejskiej w Chodzieży w Banku Zachodnim WBK S.A. 1 Oddział w Chodzieży
nr konta 97 1090 1317 0000 0000 3101 1932 lub w kasie Urzędu Miejskiego w Chodzieży)
4. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Chodzieży, 64-800
Chodzież, ul. Paderewskiego 2, pocztą tradycyjną, pocztą elektroniczną
na adres: urzadmiejski@chodziez.pl lub przez platformę ePUAP.
5. OSOBY DO KONTAKTU
Danuta Stachowiak tel. 0/67 282-71-71 w. 415 pokój nr 412 (II piętro w Urzędzie Miejskim w Chodzieży)
6. SPOSÓB I TERMIN ZAŁATWIENIA
Wydanie zaświadczenia następuje w terminie 7 dni od złożeniu wniosku
Odbiór osobisty, przesyłką pocztową lub przesyłką elektroniczną.
7. TRYB ODWOŁAWCZY
Zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Pile - w przypadku odmowy wydania zaświadczenia
8. PODSTAWA PRAWNA
ustawa kodeks postępowania administracyjnego
ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
ustawa o opłacie skarbowej
9. INFORMACJE DODATKOWE
O wydanie zaświadczenia może wystąpić każdy.
Opłatę skarbową wpłaca się z chwilą powstania obowiązku (złożenia wniosku) jej zapłaty w kasie Urzędu Miejskiego
1. ZAKRES ŚWIADCZONEJ USŁUGI
Wydanie wypisu i wyrysu
2. WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
1. Wniosek o wydanie wypisu i wyrysu
2. Dowód wpłaty należnej opłaty skarbowej.
"Załączniki do karty usługi:"
3. OPŁATY
Opłata za wypis i wyrys wynosi
1. od wypisu:
a) do 5 stron - 30 złotych
b) powyżej 5 stron - 50 złotych
2. od wyrysu:
a) za każdą wchodzącą w skład wyrysu pełną lub rozpoczętą część odpowiadającą stronie formatu A4 - 20 złotych
b) nie więcej niż 200 złotych
Opłatę skarbową w kwocie podstawowej 50 złotych wpłaca się z chwilą powstania obowiązku (złożenia wniosku) jej zapłaty
Płatne na konto: Urząd Miejski w Chodzieży BZ WBK S.A. Oddział
w Chodzieży Nr 97 1090 1317 0000 0000 3101 1932 lub w kasie urzędu,
parter
4. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Chodzieży, 64-800
Chodzież, ul. Paderewskiego 2, pocztą tradycyjną, pocztą elektroniczną
na adres: urzadmiejski@chodziez.pl lub przez platformę ePUAP.
5. OSOBY DO KONTAKTU
Danuta Stachowiak tel. 0/67 282-71-71 w. 415 pokój nr 412 (II piętro w Urzędzie Miejskim w Chodzieży)
6. SPOSÓB I TERMIN ZAŁATWIENIA
Wydanie wypisu i wyrysu następuje w terminie 14 dni od złożeniu wniosku
Odbiór osobisty, przesyłką pocztową lub przesyłką elektroniczną.
7. TRYB ODWOŁAWCZY
Brak
8. PODSTAWA PRAWNA
ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
ustawa o opłacie skarbowej
9. INFORMACJE DODATKOWE
O wydanie wypisu i wyrysu może każdy.
Do wniosku można dołączyć mapę z oznaczeniem usytuowania terenu objętego wnioskiem.